Monday, May 5, 2014

Some big and exiting news for HomeBlues! יום העצמאות בפתח ולי חדשות גדולות ומרגשות!



שלום חברים וחברות יקרות,

תודה לכם שאתם קוראים את הבלוג הזה,
תודה על התגובות החמות, התמיכה והעניין שלכם.

יש לי חדשות...

לפני כמה חודשים, עמדתי בפני צומת דרכים, והיתי צריכה להחליט במה אשקיע את אנרגיית החיים שלי בשנים הקרובות. האם יהיה זה המשך טבעי של הקריירה הפסיכולוגית, או שרגליי וליבי יקחו אותי לכיוון אחר, הקשור יותר לנושא הבלוג הזה.

וגם שם לא הכול היה ברור- האם אעצב בגדים ואתחיל לבנות את שמי בתעשיית האופנה בארץ או שאלך אחר התחום הלא מובן הזה של התפירה, שכל משפחתי הרימה גבה לגביו.

הבלבול היה גדול, ועימו התסכול, אבל ברגעים כאלה, כנראה תמיד נפתח לנו צהר קטן ואם אנחנו רק מקשיבים- היקום, אלוהים, הטבע, או מה שזה לא יהיה, מספק לנו תשובות ואנשים שיעזרו לנו.

עבורי זו היתה תחילתה של תקופה מדהימה שהחלה בזה שנרשמתי לבית ספר לעסקים. אבל לא סתם בית ספר, אלא הבית ספר המדהים, הפמיניסטי והחברתי ביותר לעסקים שקיים, לדעתי, וזה ה-bschool של מרי פורלאו. אני לא יודעת כמה מכן חולמות להגשים את כל הרעיונות שיש לכן בראש, אבל אני יכולה להגיד שזו היתה אחת ההשקעות הכי טובות שלי בעצמי ובהשכלה שלי.

בחודשיים האחרונים עבדתי קשה כמו שלא עבדתי מעולם, ועשיתי דברים קשים בחיי. העבודה בחודשים האלה גם היתה המהנה ביותר שהיתה לי אי פעם וזה בגלל שלראשונה בחיים- אני ממש בונה משהו משלי.

כדי להפיק את מירב התועלת מההזדמנות שקיבלתי בקורס - היתי צריכה להתמקד בתחום אחד והיתי צריכה לעשות את זה מהר. עשיתי כל מיני תרגילים, חשבתי לעומק והבנתי שמה שהכי מרגש, מניע ומעניק לי משמעות- זה ללמד את האהבה שלי לתפירה, מלאכת יד ויצירה באופן כללי .מעבר לבגדים היפים שבהם אנחנו יכולות למלא את הארון שלנו, העיסוק הזה מעניק תחושת סיפוק אדירה, נותן איזו תחושת בית מוחשית- בעולם הוירטואלי והטכנולוגי שלנו, וגם מאפשר לגעת באנשים וליצור את מערכות היחסים שאני כל כך אוהבת.
גלילי הבד שקניתי והגזרות שהכנתי יחכו לתורן בהמשך הדרך, ואולי יבואו לידי ביטוי באופן קצת אחר בעתיד. חלק מהתהליך שלי זה בהחלט ללמוד להגיד לא, גם לרעיונות הרבים שלי וגם לבקשות שאני נוטה לרצות לספק. יש לנו זמן מוגבל בעולם הזה ואותו צריך ללמוד לאסוף ולכוון לעבר מטרה ברורה וחשובה במיוחד -בשבילנו.

אז בחודשים האחרונים עמלתי יום ולילה, אני והצוות הקטן והנאמן שלי- על תוכנית, תכנים וביצוע של חלום שלי - וזה אתר שיהיה מוקדש לסדנאות תפירה ומלאכה אונליין. 
האתר כמעט מוכן (ואני מקווה לספר לכם יום אחד על מה זה היה- להקים אותו...!) והצילומים בעיצומם, אבל הכנו לכם פרומו קטן- הצצה לסטודיו והמהות של הרעיון שתהנו וגם תפיצו ותשתפו חברים, חברות ובני משפחה.

ההצלחה של הפרויקט הזה נובעת בין השאר בכמות האנשים שיחשפו אליו ויהפכו לחלק מהקהילה.

אז הנה הסרטון הראשון שלנו  - תהנו, תכנסו ללינק בסוף הסרטון, תרשמו ותפיצו לחברים ומשפחה. 





אנחנו עורכים הגרלה מגניבה לקראת ההשקה- מתנה בשווי 500 ש"ח למימוש באתר החדש, וכל מי שנרשם (בסוף הוידאו) יכול לזכות.
יש לנו תוכנה מיוחדת שיודעת לספור בדיוק כמה אנשים נרשמים דרך הלינק שלכם- וזה מספר הפעמים ששמכם יכנס להגרלה! שווה.

בתגובות כאן ובפייסבוק- אשמח לשמוע מה אתם חושבים..,

האם לדעתכם זה רעיון טוב או מטורף,

ומה החלום העצמאי שלכם.


חג שמח!

מילנה וצוות בלוזהבית@
:)



2 comments:

  1. שימו לב! היתה בעיה קטנה עם ההגדרות של הוידאו ועכשיו היא תוקנה- תעשו רפרש לחלון. מעבר לזה, לצערי יוטיוב לא נותן לראות את הסרטונים האלה דרך הטלפון הנייד- אבל למזלנו את הסרטונים של האתר אני מאחסנת במקום אחר! :) נשיקות

    ReplyDelete
  2. זה ניראה מקסים!
    כל הרעיון של לרצות לעשות משהו שאת אוהבת זה מעולה ובכלל ללכת על זה, זה עוד יותר מעולה.
    המון, המון בהצלחה!

    ReplyDelete

תודה לכל המגיבים :) I love reading your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...